یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9980 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • انتصاب”صالحی نژاد” به سمت دادستان عمومی و انقلاب جیرفت/ “سلامی” به تهران می رود

    شناسه : 38952 06 بهمن 1401 - 1:05 ارسال توسط :
    با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه افشین صالحی نژاد، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان بردسیر، به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت منصوب شد.
    انتصاب”صالحی نژاد” به سمت دادستان عمومی و انقلاب جیرفت/ “سلامی” به تهران می رود
    پ
    پ

    گلدشت کرمان_ با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه افشین صالحی نژاد، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان بردسیر، به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت منصوب شد.

    آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت هفته آینده باحضور جمعی از مقامات ارشد قضایی استان و مسئولان شهرستان جیرفت برگزار خواهد شد.

    گفتنی است در حکم انتصاب دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان جیرفت که به امضای حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ریاست محترم قوه قضاییه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

    شایان ذکر است صالحی نژاد فعالیت قضائی خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده و در سمت های مختلفی از جمله قاضی اجرای احکام عنبرآباد، جانشین دادستان عنبرآباد، دادیار دادسرای عمومی و انقلاب کرمان، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب کرمان و معاون دادستان بردسیر خدمت نموده است و در سال ۱۳۹۸ از سوی رئیس قوه قضائیه به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر منصوب شده بود.

    گفتنی است صالحی نژاد رتبه ۸ کنکور سراسری، رتبه ۱۲ کارشناسی ارشد در رشته حقوق را کسب کرده است و هم اکنون در مرحله دفاع از پایان نامه دکتری حقوق بین الملل می باشد.

    بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری کرمان، همچنین در این آئین از خدمات حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان جیرفت که به سمت رییس شعبه دادگاه کیفری دو تهران منصوب شده است، تجلیل به عمل خواهد آمد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.