یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9980 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • مسلم مروجی فرد:

    از کاوش های باستان شناسی و طرح های گردشگری حمایت می شود

    شناسه : 46226 29 آذر 1402 - 8:41 ارسال توسط :
    مدیرکل صمت جنوب کرمان گفت: با توجه به درخواست میراث فرهنگی و گردشگری استان مبنی بر کمک و‌ حمایت واحدهای صنعتی و‌ معدنی از کاوش های باستان شناسی، اداره کل صمت جنوب کرمان؛ حمایت از کاوش های باستان شناسی و مقوله گردشگری جنوب استان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی را به این سمت هدایت خواهد کرد.
    از کاوش های باستان شناسی و طرح های گردشگری حمایت می شود
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان از اداره کل صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان مدیرکل صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان با مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمان و مشاور استاندار کرمان در جنوب استان و معاون فرماندار شهرستان جیرفت در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، دیدار کرد.

    مسلم مروجی فرد گفت: این جلسه و دیدار به دنبال شروع کاوش های باستان شناسی و لزوم کمک به ورود سرمایه گذاران به این مقوله مهم برگزار شد.

    وی با بیان اینکه جنوب کرمان نیازمند حضور سرمایه گذاران در همه بخش ها و حوزه ها است، اظهار داشت: با توجه به درخواست مدیرکل محترم میراث فرهنگی و گردشگری استان مبنی بر کمک و‌ حمایت واحدهای صنعتی و‌ معدنی از کاوش های باستان شناسی، اداره کل صمت جنوب کرمان برای حمایت از کاوش های باستان شناسی و مقوله گردشگری جنوب استان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی را به این سمت هدایت خواهد کرد تا شاهد پیشرفت جنوب کرمان در همه ابعاد آن باشیم.

    مروجی فرد افزود: با توجه به نیاز جنوب استان به جذب و حمایت از سرمایه گذار، اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به عنوان دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان، در جهت تسهیل گری، از همه طرح های این حوزه حمایت خواهد کرد.

    مدیرکل صمت جنوب کرمان با بیان این که اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در جهت تسهیل در کار سرمایه گذاران، روند صدور مجوز را به کمترین زمان ممکن کاهش داده است، گفت: در این جلسه پیشنهاداتی نظیر تسهیل گری در جذب سرمایه گذار از طریق کاهش زمان روند صدور مجوز های سرمایه گذاری و احداث اماکنی مانند هتل در جنوب کرمان که در مسیر پیشرفت و‌ توسعه قرار دارد، ارائه شد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.