جمعه _ ۱۵ تیر ۱۴۰۳
جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9964 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • اتمام حجت رییس اتاق اصناف جیرفت در پی بی توجهی به برپایی تجمعات؛

    انتظار تعطیلی اصناف را نداشته باشید

    شناسه : 26926 02 تیر 1400 - 11:24 ارسال توسط :
    رییس اتاق اصناف جیرفت خطاب به مسوولان ستاد کرونا گفت: به دلیل بی توجهی به برگزاری تجمعات در سطح شهرستان، انتظار تعطیلی اصناف را نداشته باشید.
    انتظار تعطیلی اصناف را نداشته باشید
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان_ “علی میرکهنوج” با انتقاد از عدم توجه مسئولان ستاد کرونا نسبت به برگزاری تجمعات، همایش ها و دورهمی ها اظهار کرد: جامعه اصناف و بازاریان به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی و در کنار مدافعان سلامت در مواجهه با ویروس کرونا تاکنون تمکین همه جانبه ای نشان دادند و همواره پای کار بودند.

    وی عدم برگزاری مراسم روز اصناف در جیرفت را حاوی پیام به کسانی دانست که به هر بهانه ای زمینه تجمعات را فراهم می کنند و افزود: اصناف در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تعطیلی محل کسب خود بدون هرگونه چشم داشتی طی یک و نیم سال گذشته از هیچ تلاشی دریغ نکردند و حتی از برگزاری مراسم به مناسبت مهم یکم تیر ماه روز ملی اصناف که حق قانونی مان بود گذشتیم.

    میرکهنوج برگزاری جشن ها و همایش ها را در مقابل مصوبات ستاد کرونا قابل تامل دانست و اظهار کرد: متاسفانه علی رغم مصوبات و توصیه های ستاد کرونا هر روز اجتماعات، جلسات و همایش ها همچنان یکی پس از دیگری در شهرستان برگزار می شود و قطعا نتیجه بدی را در افزایش آمار مبتلایان به کرونا خواهد داشت.

    رییس اتاق اصناف جیرفت چنین اتمام حجت کرد که چنانچه وضعیت کرونا از اینکه هست، بدتر شد لطفا از ما نخواهید که بازار و اصناف تعطیل شود زیرا جفا به این قشر مظلوم و خدمتگزار است و ما دیگر قادر به تعطیلی نیستیم.

    وی بهترین راهکار را جلوگیری از تجمعات دانست و نه تعطیلی کسب و کارها و افزود: وقتی می دانند تجمعات ویروس را انتقال می دهد و بر روند آمار مبتلایان و فوتی ها تاثیر مستقیم دارد چرا جلوگیری نمی کنند و همیشه نوک پیکان اعمال قانون به سمت اصناف است./ایسنا

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.