شنبه _ ۱۶ تیر ۱۴۰۳
شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ 30 ذو الحجة 1445 Saturday, 6 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9965 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • اجرای طرح قاضی مدرسه در جیرفت

    شناسه : 48078 22 اسفند 1402 - 2:09 ارسال توسط :
    رییس دادگستری شهرستان جیرفت از اجرای طرح قاضی مدرسه در جیرفت خبر داد.
    اجرای طرح قاضی مدرسه در جیرفت
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ رییس دادگستری شهرستان جیرفت از اجرای طرح قاضی مدرسه در جیرفت خبر داد و گفت: مدرسه به عنوان پرجمعیت‌ترین ایستگاه تعلیم و تربیت نقش به‌سزایی در پیشگیری از وقوع جرم بر عهده دارد از همین رو آموزش و اطلاع‌رسانی باید در سنین کم انجام شود تا این آموزه‌ها در فرد نهادینه شود.

    اصغرستایی مختاری افزود: با حضور قضات در مدارس، دانش‌آموزان با مسائل حقوقی، مفاهیم جرم و راهکارهای پیشگیری از آن آشنا شده و اطلاعات مفیدی به دانش‌آموزان و والدین آنها ارائه می‌شود.

    وی گفت: دراین طرح با بررسی پرونده‌های محاکم اطفال و نوجوانان و ارتباط با قضات و مشاوران خانواده و همچنین کارشناسان و مشاوران آموزش و پرورش، مسائل و آسیب های اولویت‌دار و پرتکرار مشخص و با برنامه‌ریزی موثر مفاهیم و راهکارهای پیشگیری از آن‌ها در اجرای طرح قاضی در مدرسه اطلاع‌رسانی می‌شود.

    ستایی مختاری تصریح کرد: مواردی همچون آسیب‌های فضای مجازی، پیشگیری از اعتیاد و پیشگیری از خشونت، از مفاهیمی است که در این طرح در خصوص آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

    وی در پایان ضمن تشکر از ریاست آموزش و پرورش و کارشناسان واحد پیشگیری آموزش و پرورش، اعلام کرد این طرح در سال آینده نیز ادامه دارد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.