یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • در نشست خبری مطرح شد؛

    آمادگی بنیاد مستضعفان برای ساخت مسکن ارزان و مقاوم برای محرومان/ فتاح: منتظر دولت و مجلسیم

    شناسه : 17941 07 مرداد 1399 - 10:38 ارسال توسط :
    رئیس بنیاد مستضعفان روز گذشته در نشست خبری با تشریح عملکرد یکساله بنیاد مستضعفان، از آمادگی این بنیاد برای ساخت مسکن محرومان خبر داد و گفت: ما منتظر تعیین تکلیف این طرح از سوی دولت و مجلس هستیم تا با توجه به نقشی که برایمان ترسیم می شود اقدام کنیم.
    آمادگی بنیاد مستضعفان برای ساخت مسکن ارزان و مقاوم برای محرومان/ فتاح: منتظر دولت و مجلسیم
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح با اعلام خبر آمادگی بنیاد برای مشارکت در احداث مسکن ارزان و مقاوم برای محرومان گفت:ما جدی تر از قبل به این طرح ورود خواهیم کرد و به دولت و مجلس اعلام کرده ایم که بنیاد مستضعفان آماده است برای احداث مسکن ارزان و مقاوم برای محرومین در کنار دولت باشد.

    رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: من با حضور در کمیسیون اقتصادی اعلام کردم که ما آمادگی داریم تا در بحث تامین زمین برای ساخت مسکن محرومان و تامین سیمان و برخی مصالح ساختمانی رایگان مشارکت داشته باشیم؛ همچنین در بخش تسهیلات و شرکت های ساختمانی نیز آمادگی هرگونه کمک به انجام این پروژه را داریم. البته ما منتظر تعیین تکلیف این طرح از سوی دولت و مجلس هستیم تا با توجه به نقشی که برایمان ترسیم می شود اقدام کنیم.

    اضافه شدن ۲۰ شرکت دیگر بنیاد مستضعفان در بورس/ املاک بنیاد مستضعفان هم بورسی می شوند

    رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه طی یکسال گذشته ۲ شرکت بنیاد مستضعفان در بورس پذیرفته شده اند گفت: با احتساب این شرکت ها، تعداد شرکت های بورسی بنیاد مستضعفان به ۳۲ شرکت رسیده است و امیدواریم امسال بتوانیم ۲۰ شرکت دیگر بنیاد مستضعفان را وارد بازار سرمایه کنیم تا مردم نیز سهامدار این شرکت ها شوند و در سود آن شریک باشند.

    فتاح در خصوص مشارکت بنیاد مستضعفان در بورس املاک نیز گفت: ما تلاش داریم تا تمامی شرکت هایمان را که قابلیت ورود به بازار سرمایه دارند وارد بازار بورس کنیم؛ البته با پیگیری و اصرار ما، دولت و قانون به کمکمان آمدند تا املاک ما برای ورود املاکمان در بورس نیز دست به کار شویم. لذا با راه اندازی بورس املاک، بنیاد مستضعفان هرچقدر بتواند، املاک در اختیارش را در بورس املاک عرضه خواهد کرد.


    پایگاه خبری گلدشت کرمان
    با مجوز رسمی شماره ۷۸۱۰۴ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.