یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • دستاورد مهم کرمان آیدکس2024

    آغاز پروازهای کرمان- دبی از شهریورماه

    شناسه : 50834 13 تیر 1403 - 9:23 ارسال توسط :
    بر اساس اعلام رسمی شرکت هواپیمایی فلای دبی در صفحه اینستاگرام خود، خط پروازی کرمان به دبی و بالعکس از ۹ سپتامبر برابر با ۱۹ شهریورماه سال جاری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
    آغاز پروازهای کرمان- دبی از شهریورماه
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/بر اساس اعلام رسمی شرکت هواپیمایی فلای دبی در صفحه اینستاگرام خود، خط پروازی کرمان به دبی و بالعکس از ۹ سپتامبر برابر با ۱۹ شهریورماه سال جاری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و این پرواز دو روز در هفته در روزهای دوشنبه و پنجشنبه برقرار خواهد شد.

    در همایش سرمایه گذاری و توسعه (کرمان آیدکس ۲۰۲۴) که در اردیبهشت ماه سال جاری به مدت ۴ روز در کرمان برگزار شد، در پنل گردشگری ضمن مطرح کردن راه اندازی پروازهای خارجی و همچنین برگزاری نشست ها و انجام مذاکراتی برای ترغیب شرکت های هواپیمایی برای راه اندازی پرواز خارجی از کرمان، زمینه تفاهم با شرکت هواپیمایی فلای‌دبی برای راه‌اندازی خط هوایی مستقیم و پایدار در مسیر کرمان – دبی فراهم شد.

    پس از این همایش نیز نشستی با حضور مجازی نماینده شرکت هواپیمایی فلای دبی برگزار و راه اندازی این خط پرواز بررسی شد. در ادامه پیگیری های مجدانه اتاق کرمان همچنین نشستی با حضور استاندار کرمان، رئیس و جمعی از اعضای هیات نمایندگان اتاق کرمان، نایب رئیس اتاق ایران و مدیرعامل شرکت هواپیمایی فلای‌دبی، در محل اتاق ایران برگزار شد و زمینه انعقاد قرارداد راه اندازی این مسیر پروازی مورد بررسی قرار گرفت.

    پس از مذاکرات، مکاتبات و پیگیری های مستمر برای راه اندازی پرواز خارجی از مبدا کرمان، سرانجام شرکت هواپیمایی فلای دبی با راه اندازی این خط پروازی موافقت کرد.

    گفتنی است برقراری این پرواز می تواند تاثیر به سزایی در توسعه اقتصادی استان به ویژه بخش تجارت و گردشگری داشته باشد، چرا که با برقراری این پرواز می توان از مبدا امارات به خطوط هوایی سایر کشورها متصل شد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.