یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • با حضور ۵۴۳ شرکت کننده؛

    آزمون داوری و میانجیگری استان کرمان برگزار شد

    شناسه : 39753 05 اسفند 1401 - 15:36 ارسال توسط :
    آزمون داوری و میانجیگری استان کرمان با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان و معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان با ۵۴۳ شرکت کننده برگزار شد.
    آزمون داوری و میانجیگری استان کرمان برگزار شد
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ رییس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه بازدید از روند برگزاری این آزمون گفت: ظرفیت پذیرش داوری و میانجیگری سال ۱۴۰۱ به تعداد ۴٧٧ نفر است که از این تعداد ۱۳۰ نفر برای میانجیگری و تعداد ۳۴۷ نفر برای داوری برگزیده خواهند شد.

    حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی افزود: که از تعداد ۳۴۷ نفر برای داوری ۲۱۷ نفر برای داوری عمومی و ۱۳۰ نفر هم برای داوری تخصصی خانواده انتخاب می شوند.

    وی ادامه داد: تعدادی از قضات، اساتید دانشگاه و اعضای شوراهای حل اختلاف نیز برابر با ضوابط و سوابق بدون آزمون، پروانه داوری و میانجیگری دریافت می کنند.

    رییس کل دادگستری استان کرمان یادآور شد: پذیرش داوری در سال ۱۴۰۰ به تعداد ۱۳۷ نفر بوده است، که ۹۹ نفر داوری عمومی و ۳۸ نفر داوری تخصصی خانواده بوده اند و برای ۹ نفر از قضات بازنشسته نیز ابلاغ داوری صادر گردیده و بقیه متقاضیان در جریان صدور ابلاغ می باشند.

    حجت الاسلام والمسلمین حمیدی تصریح کرد: تعداد میانجیگران پذیرش شده در سال ۱۳۹۷ و ۱۴۰۰ به تعداد ۱۲۸ نفر بوده که پرونده برای ایشان تشکیل شده، ولی دوره آموزشی آنها هنوز شروع نگردیده و در دست اقدام است.

    وی تصریح کرد: ظرفیت پذیرش داوری و میانجیگری سال ۱۴۰۱ تعداد ۴٧٧ نفر است که از این تعداد ۱۳۰ نفر برای میانجیگری و تعداد ۳۴۷ نفر برای داوری بوده که از تعداد ۳۴۷ نفر برای داوری ۲۱۷ نفر برای داوری عمومی و ۱۳۰ نفر هم برای داوری تخصصی خانواده انتخاب می شوند.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.